San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Carina en Bert Pinkster - WaarBenJij.nu San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Carina en Bert Pinkster - WaarBenJij.nu

San José

Door: C

Blijf op de hoogte en volg Carina en Bert

20 November 2017 | Costa Rica, San José

Helaas verstuikte ik op weg naar Schiphol mijn enkel en kwam ik in een rolstoel het vliegveld in San José uitrijden waar Yolanda , die ons stond op te wachten , erg van schrok.
De eerste dag verbleven wij in de hoofdstad en nadat Bert een enkelbrace had gekocht kon ik mee naar de gokhallen voor een lunch. De rest van de dag rustte ik op de hotelkamer terwijl Bert en Yolanda de stad verkende.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carina en Bert

Australië reis

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 15939

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 05 Oktober 2018

Kenia

07 November 2017 - 20 November 2017

Costa Rica

01 Januari 2014 - 02 Januari 2014

Australië

Landen bezocht: