sydney, a night at the opera - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carina en Bert Pinkster - WaarBenJij.nu sydney, a night at the opera - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carina en Bert Pinkster - WaarBenJij.nu

sydney, a night at the opera

Door: Carina

Blijf op de hoogte en volg Carina en Bert

07 Februari 2014 | Australië, Sydney

Eerst wil ik iedereen bedanken vooe de reacties op mijn Hongkong berichtjes. Erg leuk om te merken dat jullie meeleven.
De eerste 24 uur in sydney zijn wij alleen van onze kamer geweest om wat te eten, verder moesten we echt bijkomen van de reis die trouwens prima verlopen is. Daarna gingen we de stad in, nou ja stad... het stadspark. Het eerste wat ons opviel waren de ibissen die bij de prullebakken naar resten voedsel zochten. Voor ons heel apart maar al gauw hadden wij door dat het park er hier mee volzit. Wij liepen door een schitterende botanische tuin waar wij de hele middag hebben rondgeslenterd om tegen half vijf bij the opera house uit te komen. Op tijd voor de laatste rondleiding van 5 uur. Terwijl wij in de rij (tje) voor kaartje stonden draaide op een lichtbalk het programma voor die avond voorbij met oa de opera Carmen. Er waren nog kaartjes en wij mochten en 2,5 uur later zaten wij in de zaal te genieten van alle mooie muziek in een uitstekende uitvoering. Wat een geluksvogels zijn wij!!

• 07 Februari 2014 - 09:37

Rita:

Op deze lauwe, grauwe vrijdagochtend zijn jullie echt te benijden. lekker weertje, prachtig park en dan ook nog Carmen!
    Dat zou ik ook kiezen na zoveel uur in een vliegtuig, bijkomen en genieten.
    liefs, Rita

• 07 Februari 2014 - 13:39

Tante Tiny:

Hier is tante Tiny

Wat leuk dat ik jullie op deze manier kan volgen
    Veel plezier en geniet er van.
    Is het nog erg warm in Australië
    Groetjes Tante Tiny en Ome Jack

• 07 Februari 2014 - 18:02

Kees:

Je dat herken ik, de 1e dag flink gaar van de weersverandering, vlucht en jetlag.
    Maar hele mooie botanische tuin vol met vleermuizen. We hebben er in 2011 3 gezien, maar die in Singapore was toch het mooiste vond ik.(ook wel logisch in de tropen)
    Dat was boffen met carmen, een mooie opera om lekker van te genieten.
    Leuk om zo te volgen en iedereen jaloers te maken :-)
    Hier lekker in de regen olympische spelen te kijken.
    geniet ervan en kijk weer uit naar jullie volgende belevenis.

• 08 Februari 2014 - 02:55

Tante Corrie Volgt Jullie Ook:

Wat een boffers dat jullie daar nog kaartjes konden krijgen ,wat een ervaring he? Beter dan alleen het opera huis bezichtigen.