Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Carina en Bert Pinkster - WaarBenJij.nu Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Carina en Bert Pinkster - WaarBenJij.nu

Manuel Antonio

Door: C

Blijf op de hoogte en volg Carina en Bert

20 November 2017 | Costa Rica, Manuel Antonio

Het was een warme reisdag hierheen. Onderweg stopten wij in een dorpje voor een lunch, dit keer niet op zijn caribisch met rijst maar gewoon en broodje bij "bakker Bart" dat hier "muss manni" heet. De tweede stop bij een brug waar krokodillen onder lagen. Op de parkeerplats een en al souvenirskraampjes. Yolanda kocht er een leuke pareo en wist zelfs af te dingen!
Ons appartementje werd opgewaardeerd naar een luxere zodat er ook een bed voor Yo in stond. En een keukentje! Yolande maakte voor ons meteen een backpakkers maaltje klaar want wij hadden niet veel zin weer naar een restaurant te gaan.
De volgende dag besloten wij een beetje te rusten. Voor de lunch gingen wij naar Quepos. Wij dachten daar ook nog wat souvenirtjes te kopen maar dat lukte niet. Op voorstel van Yolanda naar het strand bij Manuel Antonio gereden. Heerlijk met onze voeten door de branding gelopen en aapjes en een stinkdier gespot. Zelfs nog een luiaard in de bomen, ons aangewezen door de parkeerwachter.
Op onze laatste hele dag zonder gids het Nationale park in.Flink gewandeld en vooral bij de strandjes veel stinkdieren en neusberen gezien.Heel dichtbij want ze waren gewend gevoerd te worden door toeristen.
In het park zelf, leguanen, hagedissen, een toekan en apen gespot. Yolanda zag ze vaak als eerste.

• 07 December 2017 - 04:45

Yo:

Volgens waren het wasberen!