Kanalenjungle - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Carina en Bert Pinkster - WaarBenJij.nu Kanalenjungle - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Carina en Bert Pinkster - WaarBenJij.nu

Kanalenjungle

Door: C

Blijf op de hoogte en volg Carina en Bert

20 November 2017 | Costa Rica, Tortuguero

Na een aantal uren in de bus, stapten wij over in een boot omdat deze kanalenjungle niet anders toegankelijk is. Onderweg wees de gids ons al een aantal bijzondere vogels aan als voorproefje op wat ons te wachten stond. De gids : Leon Zunige sprak zo langzaam dat wij hem niet snel vergeten zouden. Wij kregen een mooie logde toegewezen waar voor Yolanda een bed was bijgezet. Gezellig zo.
S middags werden wij nog opgehaald om met een boot naar de collage te gaan. Daar werd ik gedropt terwijl de rest doorvoer om nog schildpadden te bekijken. Daarvoor moesten ze een stuk door het zand lopen en dat zou te zwaar voor mij zijn. Daar stond ik dan, moederziel alleen. De boot zou mij 2 uur later weer oppikken.
Ik rinkelde verdwaasd wat rond in een heel kleurrijk dorpje en zicht vaak bankjes op. Toen ik 2 uur later bij de aanlegsteiger terugkwam, renden Yolanda en Bert mij ongerust tegemoet. Zij waren een uur na mij er afgezet en hadden mij lopen zoeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carina en Bert

Australië reis

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 15961

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 05 Oktober 2018

Kenia

07 November 2017 - 20 November 2017

Costa Rica

01 Januari 2014 - 02 Januari 2014

Australië

Landen bezocht: